ارز دیجیتال لازیو LAZIO

ارز دیجیتال لازیو LAZIO: یکی از رویدادهای هیجان‌انگیز ورزشی در سال ۲۰۲۱ انتقال لیونل مسی از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن بود که قیمت PSG (توکن هواداری باشگاه پاری سن ژرمن) را ۳۰۰ درصد افزایش داد و به ۶۱.۲۳ دلار رساند. این موضوع تاثیر رویدادهای واقعی را بر قیمت ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد. بعد از مشاهده تجربه موفق فن توکن PSG مسئولان باشگاه لاتزیوی رم نیز تصمیم گرفتند، توکن هواداری LAZIO را با همکاری بایننس عرضه کنند. فن توکن لاتزیو بیست و دومین پروژه معرفی شده در لانچ‌پد صرافی بایننس (Binance Launchpad) است که در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۹ مهر ۱۴۰۰) به‌صورت رسمی و عمومی عرضه شد. در این مقاله به این می‌پردازیم که فن توکن Lazio چیست، چه ویژگی‌هایی دارد، قیمت LAZIO چقدر است و در ادامه ابعاد اقتصادی، نقشه‌راه، همکاری‌های پروژه و نحوه خرید، فروش و نگهداری این رمزارز هواداری را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله از بتکارت همراه ما باشید.

فن توکن Lazio چیست؟

پیش از پرداختن به اینکه فن توکن Lazio چیست و چه ویژگی‌هایی دارد، اجازه دهید کمی درباره مفهوم Fan Token یا همان توکن‌های طرفداری حرف بزنیم. فن توکن‌ها (Fan Tokens) که به آن‌ها رمزارزهای هواداری هم گفته می‌شود، از جمله دارایی‌های جذاب دنیای کریپتوکارنسی هستند. توکن‌های طرفداری به هواداران یک گروه موسیقی، باشگاه ورزشی یا رویداد سینمایی تعلق می‌گیرند. با خرید و هولد کردن فن توکن‌‌های ورزشی می‌توانید از مزایای حق عضویت ویژه مثل مشارکت در تصمیم‌گیری‌های سرنوشت‌ساز باشگاه، مخالفت یا موافقت با نقل و انتقال بازیکن‌ها، تماشای رایگان مسابقات در جایگاه VIP و دریافت خدمات ویژه کلوب هواداری و غیره بهره‌مند شوید.

باشگاه فوتبال S.S. Lazio بیش از ۱.۵ میلیون هوادار در ایتالیا و نزدیک به ۲.۵ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد. گمانه‌زنی‌هایی درباره پیوستن بازیکن‌های بزرگ تیم آرسنال به باشگاه ایتالیایی لازیو وجود دارد که اگر به واقعیت بپیوندد، ممکن است بر قیمت فن توکن لاتزیو تاثیر چشم‌گیری بگذارد. حال به این بپردازیم که LAZIO Fan Token چیست؟

فن توکن لازیو یک رمزارز با استاندارد BEP-20 و مبتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین است. رمزارزهای طرفداری هم مانند سایر کریپتوکارنسی‌ها قابلیت خرید و فروش در صرافی‌ها یا هولد کردن در کیف پول را دارند. همانند سایر فن توکن‌های ورزشی، LAZIO هم یک توکن حاکمیتی است؛ یعنی کاربران می‌توانند با استفاده از آن در تصمیم‌گیری‌های سرنوشت‌ساز باشگاهی مشارکت کنند. انتخاب بازیکن‌ها، مشارکت در رای‌گیری در فصول نقل و انتقالات و سایر تصمیم‌گیری‌هایی که منجر به شکست یا موفقیت یک باشگاه ورزشی می‌شود از جمله امتیازات ویژه‌ای است که احتمالاً باشگاه‌های ورزشی به دارندگان Fan Tokenها می‌دهند.

دلیل خاص بودن این فن توکن چیست؟

فن توکن لاتزیو از مدل فان توکن های سایر باشگاه های فوتبال پیروی می کند که نشان‌دهنده مالکیت حق رای است و به طرفداران اجازه می‌دهد تا جوایز و تجربیات منحصربه‌فرد مخصوصی کسب کنند.

برای مثال هواداران میتوانند بر تصمیمات خاص تأثیر گذارند، مانند مشخص کردن پیامی که روی بازوبند کاپیتانی تیم است.

همچنین، طرفداران این شانس را دارند که دسترسی انحصاری به باشگاه را داشته باشند. به عنوان مثال، آنها می توانند از محوطه بازیکنان در استادیوم بازدید کنند یا حق تماشای مسابقه در منطقه VIP را دریافت کنند و بر روی کالاهای باشگاه تخفیف دریافت کنند.هر چه طرفداران از توکن یاد شده بیشتر استقبال کنند به همان نسبت قیمت این توکن طرفداری نیز بیشتر خواهد شد و میتواند فرصت مناسبی باتوجه به محبوبیت این باشگاه و دنیای فوتبال جهت سرمایه گذاری باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازی انفجار سیب بت sibbet بت 90 تک بت بدون فیلتر تخته نرد شرطی وین بت بت 365 تک بت تهران بت معتبرترین سایت بازی انفجار سایت بازی انفجار معتبر بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار بازی انفجار سئو و بهینه سازی فروش بکلینک طراحی سایت اصفهان چیتا بت سایت شرط بندی چیتا بت چیتا بت فارسی